22 квіт. 2011 р.

Мєнти-грабіжники з Харцизька (відео)

Наша міліція нас береже. Інспектор Петренко.

13 квітня на сайті Дорожній контроль був опублікований черговий запис агресивної поведінки працівників ДАІ. 

9 квітня 2011року в м.Харцизьк автомобіліста підрізав білий приватний ВАЗ 2106, з якого вийшли працівники Державтоінспекції, один з яких назвався інспектором Петренко. Обидва були без нагрудних значків.

"Розпочався наглий розвід на створення мною аварійної ситуації (я нібито десь їх не пропустив, нібито я ледь не збив якогось пішохода). Потім сказали, що я п"яний і повинен їхати з ними спочатку до начальника ДАІ, потім на медекспертизу", - розповідає форумчанин ДК.




Потім були погрози фізичної розправи з нецензурщиною. "Коли мене витягли з автомобіля і відібрали мобільний телефон, я був в шоці і спочатку подумав, що це злочинці. Хвилин 10 я хотів їм пояснити, що якщо вони працівники ДАІ, то дотримуйтесь закону (складайте протокол і т. д.) Але капітан в грубій формі спробував мене затягти до них в машину, а потім хотів заволодіти моїм автомобілем", - каже водій.

Автомобіліст все ж зумів дістатися до свого автомобіля і сховав відеореєстратор. "В кінці подій капітан зрозумів, що мене розвести не вдасться, віддав мені мобільний телефон та документи, а взамін попросив розписку про те, що я до них претензій не маю".




Джерело 

Читайте також:

Чесний мєнт 
Даїшникам матом диктують план по "протоколах" на кожен день (відео)
У Києві даїшники зупинили джип з п'яними міліціонерами, які ледь могли говорити
Донецький даїшник обматюкав водія: порушувати будеш, ху*ло є*учєє? (відео)
Джанкойський даїшник погрожував водію "набити є...ло" (відео)
Одеський даїшник на питання українською: "Нє понімаю тєлячью мову" (відео) 
ДАІ "помстилася" активісту, який зняв відео про "тєлячью мову"(відео)
Щодо реформи грузинської поліції і не тільки

Немає коментарів:

Дописати коментар