7 бер. 2013 р.

Дипломи Януковіча

04 березня 2013
Сергій ЛещенкоЖурналіст "Української правди" 
Нещодавно я писав, що Віктор Янукович зробив помилку у власному прізвищі. Коли складав присягу державного службовця, він назвав себе "Януковічем".





Оскільки жодних інших ознак ідентифікації особи, окрім його прізвища, у присязі немає, то виникло логічне питання – чи означає це, що чинний президент не склав присягу держслужбовця? Відповідно – чи законно він обіймав посади на державній службі протягом 15 років, починаючи з 12 червня 1996 року. І, відповідно, чи можуть видані ним акти бути оскаржені в суді?

Професійні тролі Партії регіонів та просто прихильники "Януковіча" почали доводити, що він написав своє прізвище так, як було правильно на той момент.

Спеціально для прибічників Януковича я зібрав стос україномовних документів, виданих йому приблизно в ті самі роки.

Це і Диплом кандидата економічних наук від 30 грудня 1996 року, і Атестат професора від 20 квітня 2001 року, і Диплом члена-кореспондента Транспортної академії наук від 19 квітня 1996 року, і Диплом про присвоєння звання академіка Української технологічної академії від 27 лютого 1997 року, і Диплом доцента кафедри автомобільного транспорту від 23 грудня 1999 року.











У всіх цих документах чинний президент записаний як "Янукович", а не "Януковіч".

Очевидно, що в 1996 році його прізвище українською мовою писалося саме через букву "и", у чому він міг переконатися, якби хоч раз зазирнув у диплом, наприклад, члена-кореспондента Транспортної академії наук.

Але щоб розвіяти сумніви, я надіслав запит в адміністрацію президента повідомити офіційне написання прізвища чинного глави держави, а Дарку Чепак – прокоментувати помилку в присязі Януковича.

Відповідь від Чепак я отримав. Точніше, жодної відповіді вона не надала – Чепак чомусь повідомила, що відіслала мій запит до управління доступу до публічної інформації.

Хоча про жодну публічну інформацію я її не запитував. Я просив її лише надати коментар. Адже Чепак – єдина людина на цій планеті, що уповноважена оприлюднювати позицію Януковича – президента, доктора наук, професора та академіка в одній особі. Унікального в світі ученого, що пише своє прізвище із помилкою.


Джерело

Немає коментарів:

Дописати коментар