Продажі фастфуду у Франції за результатами 2012 року збільшились на 4% до 34 млрд євро, що складає 54% від продажів всієї індустрії харчування, передає Agence France-Presse з посиланням на дослідження консалтингової компанії Gira Сonseil, яке офіційно буде презентовано у травні.
Таким чином, мережі швидкого харчування перший раз обійдуть ресторани за виторгом.Зазначається, що ринок гамбургерів та інших сендвічів збільшився на 6% до семи мільярдів доларів. У 2012 році французи вжили 2,1 млрд сендвічів за середньою ціною у 3,34 євро за штуку і 1,26 млрд піц за середньою вартістю 12,98 євро за штуку. За обсягом з'їденої піци Франція зайняла другу сходинку після США.
На одну порцію суші в 2012 році у Франції довелося 23 гамбургери, 25 піц, 64 сендвічі і 198 порцій пасти.
Додамо, що один із гігантів фастфуду, McDonald's, для якого Франція є другим найбільшим ринком, наростив продажі у цій країні до 4,35 млрд євро. Виторг популярної у Франції мережі Quick зросла до мільярда доларів.
Окрім того, в 2011 році продажі фастфуду у Франції зросли на 4,65% до 32,7 млрд євро, що тоді становило лише 40% від всього виторгу громадського харчування - 82 млрд євро.
Раніше Корреспондент Lifestyle писав про те, як привчити себе їсти овочі замість бутербродів.
Джерело
Немає коментарів:
Дописати коментар