2 бер. 2011 р.

Для Януковича в "Межигір'я" придбали гігантську люстру за 50 тисяч доларів

24.02.2011.     ТСН

Для резиденції президента придбали 8-кілограмову люстру російської фірми "Рестамп", яка вартує 355 тисячі гривень.

Для резиденції президента Віктора Януковича  "Межигір'я" було придбано люстру вартістю майже 50 тисяч доларів.

"З1 грудня 2010 року "СПС-Груп" придбало у російської фірми "Рестамп" та завезло в Україну 8-кілограмову люстру. За цей витвір мистецтва довелось заплатити 355 тисячі гривень, чи майже 50 тисяч доларів", - пише Kyiv Post з посиланням на дані Державної митної служби.

Фірма "Рестамп" славиться своїми розкішними світильниками для великих об'єктів, як-то Храм Христа Спасителя, Державний російський музей "Мраморный дворец" та особисті апартаменти президента Росії в Кремлі — так зване "Здание №1 Московского Кремля".

Загалом, за даними Державної митної служби, протягом 2010 року "Дом Лесника" та "СПС-Груп" завезли матеріалів на суму 152 672 399, 14 гривень, тобто на трохи більше 19 мільйонів доларів.

Як раніше повідомлялося, фірми "СПС-Груп" та "Дом Лесника" є постачальниками декоративних та оздоблювальних матеріалів на об'єкти в "Межигір'я".

Вони зареєстровані за однією адресою в Броварах на проспекті Кірова, 90, квартира 16.
Власником цього офісу є дружина керівника Державного управління справами Андрія Кравця.

Читайте також:
Янукович завів у "Межигір'ї" зоопарк та аеродром
Тимошенко: Межигір’я залишиться заповідником абсолютного хамства
Янукович орендує резиденцію "Межигір’я" по 3 гривні за сотку

Джерело

Немає коментарів:

Дописати коментар