18 груд. 2010 р.

ЕТНОДИВЕРСІЯ В УКРАЇНІ (5відео)

Пропоную кожній мислячій людині прочитати наступні матеріали, а тоді дати відповідь на такі питання:

1) Що будуть робити "афро-азійські українці", коли половина народу України живе за межею бідності?

2) Чому толерантний Євросоюз відправляє нелегальних мігрантів до України, а не залишить в ЄС, де рівень життя набагато вищий?

3) Якщо ЄС допомагає створювати центри з такими умовами, для утримування нелегальних мігрантів, то чому не допоможе створити відповідну охорону державного кордону України?

4) Чому правляча бидлоеліта не створює відповідні умови для розвитку економіки України? (Може тому, що в цьому випадку українці не поїдуть на заробітки за кордоном? І зникне псевдопідстава для заселення України чужинцями?)

5) З якою метою бидлоеліта приймає афро-азійських мігрантів?

6) Які казки будуть розповідати своїм дітям нові громадяни України? Які пісні будуть співати? Яку історію будуть вчити?

12.10.2009        © http://tyahnybok.info 

Олег Тягнибок: "Наступного року в Україні отабориться щонайменше 150 тисяч нелегалів з Центральної Азії та Африки"

Пряму відповідальність за організацію нової навали мігрантів в Україну несе антиукраїнська панівна бидлоеліта.

Наступного року Україну заполонять тисячі нових нелегалів. Про це заявив голова Всеукраїнського об‘єднання "Свобода" Олег Тягнибок під час виступу на народному віче "Воля нації проти сваволі кланів", що відбулося у місті Червоноград Львівської області 11 жовтня 2009 року. Лідер "Свободи" наголошує, що пряму відповідальність за організацію нової навали мігрантів в Україну несе антиукраїнська панівна лжееліта.

Олег Тягнибок, зокрема, зазначив:

"Із січня 2010 року Україна зобов’язалася приймати у себе всіх нелегалів, які потрапили до ЄС через український кордон. Наша держава змушена утримувати їх у себе або відправляти додому власним, тобто нашим, коштом - а це, як мінімум, тисяча доларів за особу. Експерти вже підрахували, що наступного року в Україні отабориться щонайменше 150 тисяч нелегалів з Центральної Азії та Африки. Більшість цих мігрантів потрапляють в Україну транзитом із Росії, Білорусі чи Кавказьких держав, однак повернути їх туди ми не зможемо - ці країни, на відміну від нас, не підписували з ЄС угоди про реадмісію. Більше того, Україна зобов’язалася приймати чужих нелегалів, не уклавши водночас потрібних угод про реадмісію з тими країнами, з яких ідуть найбільші потоки мігрантів. Абсурд, але відтепер ми змушені годувати чужих нелегалів, не маючи навіть правових підстав відправити їх на батьківщину.

Ця угода - данина України за "лояльність" Європи щодо українських громадян. Але про яку лояльність йдеться, якщо українці досі для подорожей за кордон змушені "вибивати" візи й платити за них чималі суми? Усі ми знаємо, через які приниження доводиться українцям проходити у консульствах, на митницях та за кордоном.

У той час, коли мільйони українців шукають заробітку в Європейських країнах, тут їхнє місце займають мігранти з Африки та Азії. Кількість чужинців, що прибули в Україну останніми роками, також обчислюється мільйонами. Тепер до них додаватимуться ще й нелегали з країн ЄС.

Панівна лжееліта не зацікавлена у відстоюванні інтересів України на міжнародній арені. Ця комуноолігархічна верхівка продовжує жахливу диверсію проти корінної нації. Вона цілеспрямовано перетворює Україну на буферну зону між ЄС і Росією, осередок міжнародної злочинності та фільтраційний табір для мігрантів. Не важко уявити, що наслідком цієї політики стане витіснення українців з рідної землі, денаціоналізація та неоколонізація країни".

Прес-служба ВО "Свобода"


                                    *** 

18 лютий, 2010 p., Олена Сидоренко, для Бі-бі-Сі, Чернігів 

         Нелегальні мігранти в селі Розсудів

Європейський Союз надав понад 140 тисяч євро на переоснащення двох пунктів перебування нелегальних мігрантів в Україні. Найближчим часом європейці планують побудувати ще п’ять таких пунктів в Україні.

Після того як із січня цього року почала діяти угода про реадмісію між Україною та ЄС, усіх нелегальних мігрантів, які потраплятимуть до ЄС з території України, повертатимуть сюди.

Один із таких центрів для утримання нелегалів розташований у селі Розсудів на Чернігівщині. Їх тут більше сотні.
Сам пункт – це колишнє військове містечко, відбудоване фактично з нуля. Територія пункту огороджена подвійним парканом та оснащена сучасними приладами спостереження і сигналізацією. До того ж, нелегальних мігрантів охороняє цілий штат співробітників, які пройшли спеціальну підготовку для роботи в таких закладах.

Проте в Євросоюзі вважають, що цього замало. Тому встановили тут додаткове технічне обладнання, яке запобігатиме втечі мігрантів. Голова делегації Євросоюзу в Україні Жозе Мануель Пінту Тейшейра пояснює, що таким чином ЄС допомагає Україні готуватися до прийому більшої кількості нелегальних мігрантів.

«Будуючи такі центри, розвиваючи потенціал таких центрів, Україна готується до того, коли вона прийматиме нелегальних мігрантів. Тим більше, беручи до уваги демографічну ситуацію, коли населення України зменшується, можливо, прийде час, коли Україні будуть потрібні такі мігранти для робочої сили», - сказав він.

Представники ЄС повідомили, що в Україні будується ще п‘ять пунктів тимчасового утримання нелегальних мігрантів - за гроші Європейського Союзу. Представник міністерства внутрішніх справ Чехії Петро Понделичек каже, що їх будуватимуть на східних кордонах, які, за його словами, гірше охороняються.

«Ми їх будуємо на східному кордоні, щоб вони стали бар‘єром для проникнення нелегальної міграції на територію України. Щоб не виникала така ситуація, що нелегали легко потрапляють в Україну з Росії, а в майбутньому намагаються перетнути західні кордони, щоб потрапити в Євросоюз. Але оскільки західний кордон охороняється краще, то вони залишаються на території України, і це створює певні проблеми. Ці пункти – вони не тільки для утримання, але й для попередження проникнення мігрантів в Україну».

Щороку незаконно кордон України перетинає від 11 до 14 тисяч нелегальних мігрантів. Це тільки ті, яких затримує міліція. За неофіційною статистикою, нелегалів в Україну потрапляє щороку десятки тисяч.

У Розсудівському центрі попри сувору охорону нелегальних мігрантів минулого року тікали кілька разів. Втікачів вдалося повернути. Співробітники центру дивуються тому, бо кажуть, що окрім гарних умов утримання, мігрантів тут навіть годують за релігійними вподобаннями. Індія, Пакистан, Шрі-Ланка, Афганістан, Бангладеш, Китай, Сомалі – це лише невеликий перелік країн походження нелегальних мігрантів, які потрапляють в Україну.

                               ***  
  © Олена Каганець, «Народний Оглядач»
         Втрата батьківщини породжує агресивність

У імігрантів першого покоління зазвичай не відбулося психологічного розколу з культурою землі, де вони народилися. А їхні діти часто з презирством ставляться до релігійності батьків, при цьому ще не інтегрувавшись в культуру нового суспільства.

Початок нового тисячоліття ознаменувався спалахом ісламського радикалізму. Відомий американський вчений і автор славетної книги “Кінець історії та остання людина” Френсіс Фукуяма розглядає ісламський радикалізм або, як він каже, радикальний ісламізм як прояв руйнування національно-культурної ідентичності.

Професор Фукуяма у своїй праці “Ідентичність і міграція”, яку опублікував британський журнал “Проспект” в лютневому номері, доводить, що сучасні ліберальні суспільства мають слабку колективну ідентичність. Постмодерні еліти, особливо в Європі, відчувають, що вони виникли поза тою ідентичністю, яка визначається релігією і нацією. Проте якщо суспільство не відстоюватиме позитивні ліберальні цінності, воно може стикнутися з викликом мігрантів, які краще знають, хто вони.

Промова голандського патріота Герта Вілдерса (1)


Політика сучасної ідентичності заповнила порожнечу, що була в політичній теорії ліберальної демократії. Цією порожнечею є мовчанка лібералізму про місце і значення груп. Сучасний лібералізм, пише Ф. Фукуяма, в значній мірі виріс як реакція на релігійні війни, що охопили Європу після Реформації. І політика ідентичності почалася з Реформації. Мартін Лютер переконував, що спасіння можна досягти тільки через внутрішній стан віри, і критикував католицьке наголошення слідувати соціальним правилам – бо ж вони є лише зовнішнім узгодженням з вірою. Реформація таким чином визначила справжню релігійність як суб’єктивний стан особистості, який розділяє внутрішню сутність від зовнішньої практики. До речі, відомий мислитель Руссо переконував, що між нашим зовнішнім я, яке зрослося з соціальними традиціями та звичками, і нашим справжнім внутрішнім я є велике роз’єднання. Щастя полягає у поновленні нашої справжньої внутрішньої автентичності. А внутрішня автентичність лежить у поновленні того, що ми сьогодні називаємо народною культурою.

Промова голандського патріота Герта Вілдерса (2)


Але не будемо далі заглиблюватися у теорію та історію виникнення політики сучасної ідентичності. Згадаємо лише погляд Ф. Фукуями на явище мультикультурності. Він пише, що мультикультурність розуміється не тільки як терпимість культурної різноманітності, а як потреба юридичного визнання прав расових, релігійних або культурних груп. І зараз вона встановлюється фактично в усіх сучасних ліберальних демократіях. Радикальна ісламістська ідеологія, що мотивувала терористичні напади протягом останнього десятиліття, має розглядатися значною мірою як прояв політики сучасної ідентичності, а не як традиційна мусульманська культура.

Промова голандського патріота Герта Вілдерса (3)


Професор Фукуяма зупинився на книжці “Глобалізований іслам” французького вченого Олівера Роя, на якій зупинимося й ми. В ній саме й аргументується теза, що сучасний радикальний ісламізм є формою політики ідентичності.

Радикальний ісламізм – це не культурний і не побічний продукт чогось, що притаманне ісламу чи культурі, яку виробила ця релігія. Радикальний ісламізм виник тому, що іслам став “детериторізованим”. Питання ідентичності взагалі не виникає в мусульманських суспільствах, як воно не виникає і в традиційних християнських суспільствах. В традиційному мусульманському суспільстві ідентичність дається людині батьками і соціальним оточенням; все – від племені і роду до місцевого імама і політичної структури держави – прикріплює ідентичність до певної гілки ісламської віри. Це не справа вибору. Подібно до юдаїзму, іслам тісно пов’язаний з системою соціальних правил, визначених зовні. Ці правила дуже локалізовані згідно з традиціями, звичками і практиками в конкретних місцях. Традиційна релігійність не є універсальною, незважаючи на доктринний універсалізм ісламу.

На думку Роя, ідентичність стає проблемою, коли мусульмани покидають традиційні мусульманські суспільства, наприклад, імігруючи до Європи. Там ідентичність мусульманина більше не підтримується зовнішнім суспільством, натомість існує сильний тиск превалюючих західних культурних норм. Питання автентичності постає так, як ніколи раніше не поставало в традиційних мусульманських суспільствах. Між внутрішньою ідентичністю мусульманина і поведінкою оточуючого суспільства виникає розрив. Це пояснює постійні питання до імамів на ісламських веб-сайтах про те, що є харам (заборонено) або що є халал (дозволено).

Радикальний ісламізм або джихадизм постає у відповідь на пошуки ідентичності. І один і другий можуть відповісти на питання “хто я?”, що його ставить молодий мусульманин в Голандії або у Франції, так: ти член глобальної громади, призначений бути вірним універсальній ісламській доктрині, яку обдерли місцеві звичаї, святі, традиції і таке інше. Отже мусульманська ідентичність стає предметом швидше внутрішньої віри, ніж зовнішньої узгодженості із соціальною практикою. Рой відзначає, що це засновує “протестантизм” мусульманської віри, де спасіння лежить у суб’єктивному стані, що не відповідає зовнішній поведінці. Завдяки цьому й міг Мухамед Атта та декілька інших організаторів 11 вересня пити алкоголь та відвідувати стриптиз-клуб напередодні повітряних атак.

Розуміння радикального ісламізму як форми політики ідентичності також пояснює, чому європейські мусульмани другого і третього покоління повернулися до нього. У імігрантів першого покоління зазвичай не відбулося психологічного розколу з культурою землі, де вони народилися. Вони дотримувалися традиційних практик в своїх нових домівках. А їхні діти – навпаки, часто з презирством ставляться до релігійності батьків, але при цьому ще не інтегрувавшись в культуру нового суспільства. Вони застрягають між двома культурами, з якими вони не можуть себе ідентифікувати, і знаходять сильний поклик в універсалістській ідеології сучасного джихадизму.

Олівер Рой розглядає радикальний ісламізм як первинно європейський феномен. Професор Фукуяма вважає, що це перебільшення. Із Близького Сходу йдуть багато різних витоків радикальних ідеологій. Саудівська Аравія, Пакистан, Іран і Афганістан експортували ідеології радикального ісламізму, Ірак може також до цього долучитися в майбутньому. Але навіть в мусульманських країнах аналіз Роя залишається чинним, тому що в ті суспільства, що продукують кризу ідентичності і радикалізацію, імпортується сучасність.

Глобалізація, яка виникла в результаті технологічних і економічних відкриттів, розмила кордони між розвинутим світом і традиційними мусульманськими суспільствами.

Невипадково, що так багато злочинців нещодавніх терористичних актів були або європейськими мусульманами, радикалізованими в Європі, або належали до привілейованих частин мусульманських суспільств, які мають можливості контактувати із заходом. Мухамед Атта та інші організатори атак 11 вересня підпадають під цю категорію. Так само і Боуйері (вбивця датського оператора Тео ван Гога), бомбісти Мадрида 11 березня, бомбісти Лондона 7 липня і британські мусульмани, звинувачені у змові взірвати літак минулого літа. Слід відзначити, що лідери аль Каїди Осама бін Ладен і Айман аль-Завахірі – освічені чоловіки з багатими знаннями сучасного світу і доступом до нього.

Френсіс Фукуяма наводить два приклади в контексті викладення свого бачення сучасного радикального ісламізму як продукту політики ідентичності. По-перше, ми вже бачили щось подібне раніше в екстремістській політиці 20-го століття, коли молоді люди ставали анархістами, більшовиками, фашистами або членами ліворадикальної банди Баадера-Майнгофа (Rote Armee FraktionRAF).

Модернізація і перехід від Gemeinschaft (громади) до Gesellschaft (товариства) започатковує дуже сильний процес відчуження, що негативно позначилося на величезній кількості людей в різних суспільствах. Зараз черга за молодими мусульманами. Терміни Gemeinschaft і Gesellschaft були введені в науковий обіг ще у 1887 році Ф. Теннисом для опису процесів індустріалізації та урбанізації.



І по-друге: проблема джихадиського тероризму не може бути вирішеною привнесенням модернізації і демократії на Близький Схід. Величезна кількість терористів радикалізувалися саме в демократичних європейських країнах. Модернізація і демократія – чудові речі самі по собі, але в мусульманському світі вони вірогідно посилюють, а не послаблюють проблему терору в короткочасній перспективі.

Джерело
                 ***                                      
23.09.2009  "Народний оглядач"

Брендан Нельсон, міністр оборони Австралії: «Мені набридло, що наша країна повинна постійно перейматися з приводу того, чи не ображаємо ми якихось осіб чи їхню культуру»

В Австралії оприлюднений Указ від 20 вересня відносно того, що мусульманам, які бажають жити в Австралії за законами шаріату, доведеться полишити країну, оскільки уряд відчуває від цієї категорії населення загрозу терактів.

Указ адресовано арабо-мусульманським мігрантам.

«Якщо наші цінності не є вашими, якщо ви хочете жити в країні, в якій править закон шаріату, або в теократичній державі, то тоді Австралія не для вас», - наголосив міністр фінансів країни Пітер Костелло. 


Костелло повідомив, що володарям подвійного громадянства, можливо, доведеться виїхати до країни їхнього другого громадянства.

Брендан Нельсон, міністр оборони Австралії: « По суті ті, які не хочуть бути австралійцями і не бажають жити відповідно до австралійських цінностей та розуміти їх, можуть йти геть. Мігранти, а не австралійці, повинні йти на компроміс. Або приймайте це, або йдіть геть. Мені набридло, що наша країна повинна постійно перейматися з приводу того, чи не ображаємо ми якихось осіб чи їхню культуру».


                                          ***
30.01.2008  © Український толерантний сайт ПАНЯНКА

        Чи виживуть українці після програм ООН?

Якщо здоровій людині регулярно давати ліки, то вона може захворіти. Якщо цих ліків буде забагато, то вона втратить здоров'я напевне! Українці є дуже толерантними, довго терплячими, здатними пробачати. Але проти молодих українців чиниться чергова інтелектуальна і духовна агресія! Ось нещодавно ООН (котра відмовила у визнанні Голодомору українців актом геноциду) вирішила, що "нині українська молодь не має соціальних цінностей та не усвідомлює своєї відповідальності перед суспільством." Так заявила керівник одного з сумнівних проектів ООН Оксана Гарнець. І тому з нового навчального півріччя в школах України планують ввести заняття "Я вчуся бути толерантним".


Не будь толерантним - БУДЬ НОРМАЛЬНИМ


Про що ж говоритимуть молодим людям ці найманці чужинських ідеологів?

Ми можемо впевнено сказати, на що будуть спрямовані зусилля цих агітаторів. Для прикладу візьмемо те, що було зроблено у Франції та Англії. Ідеологічні диверсії призвели до того, що у Парижі тепер французів менше, ніж чорношкірих!!! Самі ж чорношкірі та араби влаштовують заворушення, вимагають від уряду Франції для себе пільги, дотації та інші незаслужені блага.

В Англії проблема відчувається не настільки гостро, але в Лондоні чорношкірих уже більше, ніж англійців. Саме в Лондоні була випробувана цинічна реклама: фотографії сердець африканця, європейця та араба. А під нею був підпис, що, мовляв, жодної різниці між людьми немає.

Зрозуміти підступність цих програм можна також, якщо почитати про неї на сайті ПР ООН в Україні. Вже в третьому абзаці йдеться, що ці програми розраховані на те, щоб: "Осягнути неповторність кожної людини у світі, навчитися терпимості й розуміння через самопізнання й самоповагу..."

То що ж виявляється? З одногу боку представник ООН твердить про те, що українська молодь не має соціальних цінностей, і водночас їхній сайт пише, що кожна людина світу є неповторною! Не думайте, що тут закладено нісенітницю. Насправді в такий спосіб українську молодь хочуть навчити любити чужинців, народжувати від них!

Відомо, що понад половину населення Африки та Азії складають діти до 14 років. Там буде страшне перенаселення, не вистачатиме землі, води, харчів. І маса цих людей вже зараз починає вторгнення на землю українців.

Якщо керівництво України залежне від міжнародних структур, то єдиною силою, що може зупинити етнічну війну, є українська молодь. І саме по ній завдається пропагандивного удару.

Українська молодь і юнацтво мають знати про справжні цінності: про подвиги Гетьманів та Геніїв українського походження, а про наявність особистостей в Африці мають знати насамперед африканці, як і про те, що щастя для них можливе на їхній історичній Батьківщині.

Ми закликаємо всіх читачів докласти зусиль, притримуючись при цьому толерантності і не порушуючи норми Адміністративного та Кримінального Кодексів, щоб не допустити відвідування курсу "Я вчуся бути толерантним" молодими українцями! 

Джерело


Немає коментарів:

Дописати коментар